BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 12, 2011

rabbit :D

hari nie nak tulis psal rabbit laa or dlm bm die , arnab . cehh mcmlaa org tak tau rabbit uh arnab -.-'


smse sy kecil dulu , slh satu impian sy ialah , ingin memelihara rabbit .
sbb :


  1. rabbit kann comel
  2. i only got 2 siblings , that's mean BAPAK BOSANN ! hahha . if sy bela rabbit , bolehlaa sy main nan rabbit uh .
  3. dulu sy mnat sgt tgk BUGS BUNNY , die cerdik kannn ?
pastu aku pun bgtau laa impian aku nih at mak aku . mne laa mak aku na bg , time uh bru drjh bpe , 1001 alsn mak aku bg . hurmmm , sedih tau . tp mak bli ank ptung rabbit *da ta wujud da skang nie :) . suke sgt ! hee ~


tetbe smlm at fb , arif cite at aku psal rabbit . wooo ! excited aku dgr . so , aku dgn tak malunye suh die upload pic rabbit uh and tag aku skali . *memang tak malu :D HAHA

okayy , now da dpt da pic rabbit uh . da siap save dlm com lgsg ! HAHA ! ant rabbit yg plg aku suke .. jeng jeng jeng ...
comel gile kann beliau ? geram sgt ! >.<

to arif : jge dowang elok elok . HAHA and thanx sbb rajin upload and tag skali . hahha