BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 17, 2011

25 random things about me .


  1. Obses dgn kaler purple. Kau suka? Samalaaa kita :)
  2. 2 tempat yg aku nak sangat pergi: Makkah dan Paris :) Bawaklaa aku pegi sana ;p
  3. Aku suka dengar lagu. Lagu apa? Aku layan je semua lagu ;D Janji best ;D
  4. Chocolate dan air yakult, wajib ada :)
  5. Aku tak suka pakai baju kurung sekolah, especially baju pengawas tuh ;'( Boleh tak aku nak pakai tshirt je pergi sekolah?
  6. Aku tak suka org bising-bising time aku tidur, hormatlah sikitt :)
  7. Kalau kau nk kejut aku tidur, jgn jerit- jerit tau? Nanti bila aku bangun tidur, aku menangis ;) Sumpah tak tipu :)
  8. Aku rajin makan ;D
  9. Kenangan paling memalukan bagi aku: Hari last puasa dkt hostel, 2010. Time tu ada aku, patot, nad :D
  10. Aku suka tengok kartun :) Kartun yg paling aku suka, DOMO , POCOYO. Comel ;D
  11. Ya, aku rajin online facebook. Mesti kau muak tengok nama aku kat chatroom kann ;p
  12. Aku tak boleh tidur kalau takde benda nak peluk ;p Aku lagi rela takde bantal kat kepala aku asalkan aku ada something utk dipeluk ;)
  13. Aku suka arnab dan kucing. Comel laa :) Tapi, mak aku tak kasi bela ;'(
  14. Aku super duper sensitive .
  15. Aku suka sgt main mesej ;) Tapi , ahhh kau tak perlu tau laa ;p
  16. Aku suka tengok hujan :) Feeling jee . HEE :)
  17. When I say it , then I really meant it :) 
  18. Aku nak jadi budak kecik balik . Enjoy jee . Macamlaa boleh ;'(
  19. Aku ada byk impian :) Antara impian aku adlh , aku nak ada ladang bunga aku sendiri bila besar nti . Kau rasa , bolehke haa ? :)
  20. Aku suka benda" yg comel , mcm ... KAU ! hahha ;D
  21. Aku nak jadi seorang yg baik . Tp , aku bkanlah jht sgt pun :)
  22. Aku pendiam . Tapi , terima kasih byk" kt kwn" aku sbb buat aku jd kecoh . Muahhhh !
  23. Aku suka melepak lama" kt .. mne" je ;p
  24. Aku sedih sgt bila ada org tak suka aku ;'(
  25. Aku tak suka bila ada org paksa aku , geram tauuuu o_o

Okayyy , terima kasih kepada org yg tag aku ni ;) Terima kasih juga kpd kau sbb rajin baca mende alah ni ;p K baiiii ;)